مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت
مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت

نکته های جالب طراحی برای آشپزخانه های کوچک ، بخش 1


آشپزخونه باید جایی راحت، قابل زندگی و دوست داشتنی باشه. زمانی که آشپزخونه تون کوچیک و جمع و جوره برای هرگوشه ی اون باید طوری برنامه ریزی بشه  تا زمان کار تو اونجا، محدودیتی احساس نکنین و به یاد داشته باشین که طراحی برای یک آشپزخونه  ی کوچیک اغلب از طراحی برای آشپزخونه ای بزرگ زمان بیشتری می بره چون باید به دقیق ترین شکل ممکن، برنامه ریزی و طراحی بشه تا بهترین استفاده از فضا را به شما بده.

ویکی چوب شما را با این ایده ها آشنا می کنه تا فشرده سازی در هر سانت از فضای آشپزخونه تون رو یاد بگیرین.

استفاده از کشوها به جای در ها

با کشوها حداکثر قابلیت استفاده از فضای موجود را داشته باشید، برخلاف کابینت ها که نیاز به چرخش دارن و می تونن درهم و برهم بشن و پیدا کردن چیزهایی که لازم دارید رو سخت می کنن،کشوها  به راحتی به هر چیزی که درونشونه دسترسی خوبی رو فراهم می کنن. ردیف های کشویی شیک و منظم هستن و مهم نیس  که چه چیزی درونشونه.

یک نوار غذاخوری نصب کنید

اگر میز آشپزخونه ندارین، یکی از کابینتارو به این کار اختصاص بدین و آن رو به نواری که روی کابینتای دیگه کشیده شده متصل کنین. این لبه آشپزخانه مستقل یک راه حل خوب برای فضاهای کوچیکه.اینجوری  بدون اینکه فضایی رو به میزی جداگونه اختصاص بدین  یه نوار غذاخوری دارین که کار شما رو، راه می ندازه.

اولویت بندی موقعیت مطلوب

 اگر آشپزخونه شما یه طرح U شکل داشته باشه، در نظر بگیرین که آیا کابینت های باریک یا کشویی اجازه می دن جای مناسبی برای لوازم خونگی داشته باشین یا نه؟

در اینجا، قفسه کشویی و کابینت های باریک در هر دو طرف اجاق گاز هستن و به این معنیه که مثلث آشپزخونه می تونه  برای ایستادن و کار کردن شما همچنان کارایی داشته باشه .

سینک ظرفشویی مناسب

صاف بودن اطراف سینک موجب صرفه جویی تو فضای آشپزخونه می شه  و اجازه می ده تا از فضای اطراف سینک به راحتی استفاده کنین  همچنین می تونه  به عنوان یه سطح دوم هم  استفاده بشه . یک سینک درپوش دار یک گزینه عالی برای آشپزخونه های کوچیکه  که می تونه موقعی  که به سینک نیاز ندارین سطحی صاف رو برای کارهای دیگه  به شما بده.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.