مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت
مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت

پرسش های طلایی برای داشتن آشپزخانه ای رویایی ، بخش 3

7-سبک من چیست؟

پس از در نظر گرفتن همه ی نکات بالا ، شما در نهایت می تونید به بخش سرگرم کننده برسید. با دیدن تصاویر دکوراسیون و مدل های آشپزخانه ها در سبک های مختلف سبک مختص به خودتان را کشف کنید.شاید شما به طرح هایی که از ایده های عجیب و غریب و یا فانتزی و یا یک آشپزخانه روستایی شلوغ با یک میز مرکزی بزرگ جذب شوید. یا شاید یک فضای ساده و براق با لوازم پنهان و فانتزی شما را شیفته خود کرده است؟

باید بودجه خود را با طرح های مختلف تطبیق بدید بنابراین با فروشندگان عمده و طراحان مشورت کنید تا چند طرح را داشته باشید.

8-کدام جزئیات را باید انتخاب کنم؟

 در این مرحله، شما باید شروع به انتخاب چیزهایی مانند سینک و کانتر آشپزخانه و لوازم خانگیتان بکنید. سعی کنید عناصر مربوطه رو اضافه کنید مثل کاشی دیواری و کفپوش.

ببینید می خواهید کابینت هاتون چه جنسی داشته باشه ام دی اف مات می خواید یا های گلاس؟چه جنس از یراق  آلات با سبک شما مطابقت دارد و غیره.

درسته بسیار سخته که چیزهایی را انتخاب کنید که به طور واضح نمی دونید که چه شکلی به آشپزخونتون میده و ممکنه بعدا پشیمان بشید، اما این کاریه که باید انجام بشه.

9-چه کسی باید استخدام شود؟

 شاید مهمترین تصمیم شما در هنگام اجرای یک پروژه ساختمان، انتخاب افراد مناسب برای کار بر روی پروژه بازسازی تون باشه.بعضی از شرکت های ساختمانی کل پروژتون را با مسئولیت ساخت و ساز، کابینت آشپزخانه، و ملاحظات برق و لوله کشی هم انجام میدن.

دیدن نمونه کارهای طراحان و پرس و جو از دوستان، همسایگان و همکاران خود که به تازگی آشپزخانه شون رو بازسازی کرده اند و اینکه کدام نصاب و یا سازنده و طراح خود را به شما توصیه می کنند، می تونه  تا مقدار زیادی از نگرانی شما رو در مورد نتیجه کار، کنار بگذاره. اکثر شرکت های آشپزخانه سرویس نصب را هم ارائه می دهند. در پایان به خاطر داشته باشید حداقل سه طرح را داشته باشید تا بتونید اونارو را با هم مقایسه کنید و همچنین معماری را انتخاب کنید که اگر مشکلات غیر منتظره ای پیش آمد به او در حل آن مشکلات اعتماد داشته باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.