مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت
مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت

مدل های اکسسوری برای سینک آشپزخانه ، بخش 1

مدل های اکسسوری برای سینک آشپزخانه 

سینک آشپزخونه از قسمت هایی است که زیاد به آن مراجعه می کنیم اما با اکسسوری هایی که برای سینک طراحی شده می تونیم سینک مرتب تر و کاربردی تر داشته باشیم

از انواع اکسسوری کابینت آشپزخانه هیچ چیزی مثل اکسسوری های سینک ظرفشویی نمی تونه کار شما رو توی آشپزخونه راحت کنه. این اکسسوری ها زیبایی، دوام و کارایی رو با هم ترکیب کردن. با این اکسسوری ها دیگه تمیز کردن سینک مثل قبل پیچیده و دشوار نیست و کارهاتون رو با سینک راحت تر و دلپذیرتر می کنه.

در اینجا چند نمونه از این اکسسوری ها رو براتون آوردیم:

آبکش های  استیل:



این اکسسوری به شما این امکان را می ده که میوه ها و سبزیجات رو به راحتی روی سینک آبکشی کنید و همیشه یک فضای تمیز روی سینک برای این کار داشته باشید. این آبکش ها در مدل های مختلفی ارائه می شن می تونند به صورت ثابت روی سینک باشن یا در مواقع نیاز روی سینک قرار بگیرند.



آبچکان های استیل: 



توری های استیل فضای فوق العاده ای روی سینک شما ایجاد می کنن که علاوه بر محافظت از سینک، امکان قرار دادن ظروف روی اون وجود داره. توری های استیل سینک برای محافظت سینک شما در برابر ظروف و قاشق، چنگال، چاقو و لوازم دیگه آشپزخونه طراحی شده. روی این توری ها می تونید ظروف و لوازم رو برای خشک شدن قرار بدید و این هم یه راه دیگه برای راحت استفاده کردن از سینک آشپزخونه شماست. مدل های مختلفی از این اکسسوری برای سینک آشپزخونه شما وجود دارد که می توانید با توجه به نیازتان آن ها را تهیه کنید.

تخته برش روی سینک:


این خیلی لذت بخشه که بتونید بعد از اینکه مواد غذایی رو شستید همونجا روی سینک ببرید و غذا رو آماده کنید یا بعد از برش اون ها رو با یه حرکت توی سینک بریزید و شستشو بدید. تخته برش چوبی که روی سینک استیل قرار می گیره علاوه بر اینکه کارتون رو برای آماده کردن غذا راحت تر می کنه، زیبایی زیادی به آشپزخونه شما میده. این تخته ها می تونن تو یه طرف سینک استفاده بشن یا روی کابینت هم از اون ها استفاده بشه یا بسته به شکل سینک آشپزخونه شما استفاده بشن. 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.