مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت
مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت

لوستر آشپزخانه و راهنمای خرید آن ، بخش 1

برای انتخاب یک لوستر آشپزخانه جدید برای آشپزخانه تون علاوه بر سلیقه تون باید به مواردی مانند سبک، شکل، اندازه و... توجه کنید.


شاید تا به حال مدل ها و تصاویر مختلفی از انواع لوستر آشپزخانه دیده باشید و همون لحظه تصمیم بگیرید اون رو در آشپزخانه تون اضافه کنید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که لوستری آشپزخانه شما را زیباتر می کنه که با سبک کلی طراحی آن متناسب باشه.  داشتن نور کافی در آشپزخانه اهمیت زیادی داره. باید بتونید در آشپزخانه به راحتی به کارهاتون برسید و غذاهاتون رو آماده کنید. لوسترهای آشپزخانه که در قسمت بالای جزیره آشپزخانه یا میز ناهار خوری قرار می گیرن، راه بسیار خوبی برای پخش نور در فضای آشپزخانه هستند. لوستر هایی که اندازه بزرگتری دارند، نور بیشتری از لوستر ها با اندازه استاندارد ساطع می کنند و فضای زیباتری در آشپزخانه شما ایجاد می کنند.  

اما برای انتخاب لوستر یا چراغ آویز مناسب برای آشپزخانه تان به موراد زیر توجه کنید: 

1.     سبک

 لوستری را برای آشپزخانه تان انتخاب کنید که با سبک کلی خانه، آشپزخانه و مهم تر از همه سلیقه خودتان متناسب باشه. مثلا برای آشپزخانه روستایی یک چراغ آویز مدرن انتخاب خوبی نیست. در اینجا چند نمونه لوستر آشپزخانه جدید متناسب با سبک آشپزخانه برایتان آورده ایم: 

1.  سبک سنتی-مدرن transitional) )



ترکیب رنگی این آشپزخانه در کل سفیده و در کنار اجزای مدرن، در قسمت بالای جزیره آبشاری از لوسترهای حصیری با سبک سنتی، استفاده شده 

اگر چه در این آشپزخانه اجزایی با اندازه بسیار بزرگ را می بینیم اما در نهایت این اجزا به خوبی با هم هماهنگ شده اند و در استفاده از آون ها قواعد طراحی


 داخلی کاملا رعایت شده است.


2. سبک صنعتی )INDUSTRIAL)



این آشپزخانه صنعتی در کالیفرنیا طراحی شده . چهار چراغ مشکی با اندازه بزرگ در قسمت بالای جزیره آشپزخانه با صفحه کابینت مشکی قرار گرفته  که تضاد جالبی با نور ایجاد می کنه. 


3.  سبک مدرنmodern) )



این آشپزخانه مینیمالی سیاه و سفید در تورنتو طراحی شده است. در این آشپزخانه، با توجه به سبکی که داره فقط از یک چراغ به عنوان لوستر آشپزخانه استفاده شده  و هزینه کمتری هم برای شما خواهد داشت. 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.