مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت
مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت

معرفی آشپزخانه سبک معاصر

  آشپزخانه سبک معاصر Contemporary:

وقتی بخواهیم از سبک آشپزخانه معاصر صحبت کنیم باید حتما آن را با آشپزخانه مدرن مقایسه کنیم. چون امکان داره این دو سبک با هم اشتباه گرفته شوند و تمایز این دو سبک کار سختی است. آشپزخانه معاصر معمولا به معنی پیروی از مد و طراحی دکور در زمان جاری و هم اکنون است. درواقع آشپزخانه های معاصر شاید تمام ویژگی های آشپرخانه مدرن را داشته باشد اما می توانند با خصوصیات دیگر سبک ها هم همراه باشند.
اما اگر بخواهیم در مورد ویژگی های یک آشپزخانه معاصر صحبت کنیم: استفاده از متریال و مدهای جدید در طراحی، لبه های برش خورده، سادگی، درخشانی، استفاده از خطوط صاف از مهم ترین ویژگی های آشپزخانه معاصراست. ویژگی های دکوراسیون آشپزخانه 
معاصر، براق و روشن بودن با ویژگی های ساده می باشد. 

 استفاده از استیل و وسایل آشپزخونه سفید در این سبک از آشپزخونه بیشتر دیده می شه البته امکان دیدن رنگ ها و متریال های زیادی در این سبک از آشپزخونه وجود داره چون همان طور که قبلا گفتیم این سبک با پیروی از مد طراحی می شود و شناور است.

 رنگ هایی که امروزه در آشپزخونه ها استفاده می شه رنگ های خاکستری و خنثی هستند. طراحان این سبک علاقه دارند که انواع مختلفی از متریال ها و رنگ ها و مدل ها را استفاده کنند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.