مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت
مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت

نکته های جالب برای طراحی آشپزخانه های کوچک ، بخش 2

استادانه قفسه بندی کنین


هوشمندانه ترین نوع قفسه بندی را انتخاب کنین. این قفسه بندی داخل دیوار ساخته شده  و می تونه از هر دو طرف قابل دسترسی باشه و مقدار زیادی نور و روشنایی هم از طریق آن عبور می کنه. بهترین نقطه رو برای قفسه ها انتخاب کنین.مثلا روی اپن آشپزخونه می تونه جای مناسبی برای قفسه های ایستاده باشه.

دستگیره های ساده

دستگیره های سنگین و تجملی برای درهای کابینت تو یه فضای کوچیک ، ممکنه  یه  فضای ناخوشایند به وجود بیاره، کابینت های ساده در فضاهای کوچیک زیباترن. همچنین نباید در این فضاهای کوچیک جایی برای آویزون کردن لباسها وجود داشته باشه، چون فضا رو شلوغ می کنه .می تونید دربعضی  از کابینت ها رو کشویی بسازید.به کابینت های هایگلاس و ساده تو این آشپزخونه ی کوچیک نگاه کنید.

لوازم خونگی کوچیک رو انتخاب کنین

لوازم خونگی کوچکتری رو انتخاب کنین. بعضی از لوازم خونگیا برای آشپزخونه های کوچیک طراحی شدن. با انتخاب این لوازم دیگه نیازی نیس که فضای گرانبهاتونو فدای جا دادن به وسایل بزرگ کنین. این اجاق گاز الکتریکی نمونه ای از این طراحی های کوچیکه . 

 ذخیره سازی در زیر نیمکت های آشپزخونه

اگه  بخواین می تونین به جای یه ردیف از کابینت ها نیمکت های کوچیکی که زیرش مثل صندوقچه عمل می کنه رو گوشه ای از آشپزخونه طراحی کنید. اینجوری هم فضایی برای نشستن دارین و هم جایی برای گذاشتن ظروف و یا مواد غذایی خشک براتون آمادس . 

کابینت های بلند

به جای اینکه فاصله بین کابینت های بالایی تا سقف محل نشستن گردو غبار باشه  می تونید با استفاده از کابینت های بلند به فضایی عالی برای گذاشتن وسایلتان دست پیدا کنید. این نوع از کابینت های بلند را سفارش بدین تا فضای اضافی خوبی داشته باشین شاید هم خوش شانس باشید و فضایی برای دکورم  به شما بده



استفاده از دیوارها

 وقتی  که فضای خالی بدون کابینتی رو روی دیوار دارین، می تونید علاوه بر نصب قفسه هایی که بتونید ظروف تزیینی تونو روش قرار بدین میله ها و قلاب هایی را نصب کنین  و هرچیزی که دسته داره  و می شه رو آویزون کنین تا کابینت هاتونو از این موارد آزاد کنین  و چیزهای دیگه ای رو اونجا بذارین .

 شما بگید: شما چه راه حل هایی  برای بیشترین استفاده از فضا، در آشپزخونه تون بکار بردین ؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.