مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت
مایان

مایان

ام دی اف ، پارکت و لمینت

پرسش های طلایی برای داشتن آشپزخانه ای رویایی ، بخش 1

بازسازی  آشپزخانه در ابتدا ممکن است دلهره آور به نظر برسه، چرا که موارد زیادی هستند که نیاز به جابجایی تعمیر و یا حذف دارن. این نگرانی فقط در مورد ایجاد یک طراحی زیبا و خیره کننده نیست، بلکه در مورد برنامه ریزی برای هرچه بیشتر کاربردی کردن آشپزخانه هم هست. برای به دست آوردن آشپزخانه رویایی خود، باید با هدفی مشخص و لیستی از آرزوهای خود شروع کنید و در جایی که لازم است انعطاف به خرج بدید.اگر طراح هستید برای گرفتن نتیجه ی بهتر حتما این سوالات را از مشتریانتان بپرسید.نگران نباشید در این جا با مواردی آشنا می شوید که شما را در مسیر درستی برای طراحی تان قرار می ده.

1-می خواهید چه کارهایی در آشپزخانه انجام بدهید ؟

قبل از اینکه هر کاری را انجام بدید، مهم است که چگونگی عملکرد آشپزخانه خود را مشخص کنید. شاید شما یک خانواده بزرگ داشته باشید و به آشپزخانه ی کاربردی تری برای پاسخ دادن به نیاز خانواده نیاز داشته باشید و یا شاید بیشتر وقتتان را در آنجا می گذرانید و باید همه چیز برایتان در آشپزخانه فراهم باشد و یا شاید فقط زیبایی آشپزخانه برایتان مهم باشد. مثلا سوالاتی از این دست از خودتان بپرسید: آیا من دوست دارم در آنجا فقط آشپزی کنم یا اینکه غذا هم در آشپزخانه سرو شود و یا هر کاری که لازم است انجام دهم چیست؟

 قبل از شروع تصمیم گیری ، با پاسخ دادن به این سوالات بزرگ، می توانید به تصویری واضح و دقیقا همان چیزی که از فضای ایده آل خود می خواهید داشته باشید را بدست آورید. بدین صورت از ابتدا می دانید که چه می خواهید.

2-لیست خواسته های من چیست؟

 بعد از اینکه موضوع اصلی آشپزخانه جدیدتان را تعریف کردید، وقت آن رسیده است که آیتم های غیرقابل جابجایی که در بالای لیست دلخواه شما هستند را شناسایی کنید. انتخاب این موارد باید در کمال توجه صورت بگیره چون چیزی است که برای مدت طولانی در آشپزخانه میتونه باعث لذت یا ناامیدی شما بشه.مانند رنگ و سبک کابینتها.

3-کجا باید از رویایم بگذرم؟

 پس از رویا پردازی لازم است که کمی منطقی باشیم. شاید دلتان یخچالی با مدل و رنگی خاص بخواهد اما لازم  است اطمینان حاصل شود که چنین مواردی با فضای شما و بودجه تان سازگار است یا کسانی که یک جزیره پر زرق و برق وو مجلل میخواهند  اما آشپزخانه ی باریکی دارند، باید از این آرزو صرف نظر کنند. به همین ترتیب، زمانی که شما به یک بودجه محدود دسترسی دارید، خریدن وسیله ای با نام تجاری لوکس می تواند برایتان غیر ممکن باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.